
میخام برم تو خیابون همه باید برن-- تو؟ تو میخای بری تو خیابون بری علیه چی اعتراض کنی علیه این حکومتی که نمیذاره مردم راحت نفس بکشن-- برو بابا تو اول باید خودت رو درست کنی وگرنه که خودت خیلی بد تر از ایناییمگه من چمه ؟-- یادت رفته نه . تو بخاطر این که اون دوستت رفت نمایشگاه یکی که باهاش لج بودی کلا اسمشم نیاوردی حالا تو میخای جلوی کسی بایستی تو به دوستت حق انتخاب ندادی بعد این چه اعتراضیهربطی نداره این حکومته باید دست از سر مردم برداره---نه نه اشتباه نکن . خودت دست از سر رفیق...
ادامه مطلب